The Perfect Owner and the Beautiful Tenant
I haven’t been home for three years. Even if the king of heaven comes today, I won’t give him any face! I didn’t expect some beautiful girls to rent my house? My beautiful tenants are my business! If anyone wants to cause trouble, I won’t be gentle!