Nice to meet you
Happy always been mistaken for a boy. Her father was a Barista died ten years ago. He left a diary about how to be a Barista. The dream of happy is to inherit my father's career and become an excellent Barista. But after his father died, she has to live with his younger sister and mother in a live a tight life. In order to repay her debts, the unemployed happily went to the newly opened Prince's Cafe near her home to apply for a job. Jiang Shangwu, the owner, was opening a special Cafe (all boys), so she could not disclose the fact that she was a girl. At the same time, she also met Jiang Shangwu's cousin Qin Zhemer, Qin Zhemer is the gentle and elegant president of White Deer Cafe, but because of his girlfriend Han Xiao's departure and pain, Han Xiao returned home to seek reunification.Happy gives Qin Zhemer some advice, to ease the trouble. Happy and Jiang Shangwu, Han Xiao and Qin Zhemer, the two lovers experienced emotional tangles and career ups and downs have grown, happy also through their own efforts to finally become a barista.leaving a coffee diary written for many years. The dream of happiness is to inherit my father's career and become an excellent Barista. But after his father died, he was happy to live with his younger sister and mother and live a tight life. In order to pay the debt, unemployed happily came to the new prince coffee shop near home to apply for a job, the owner Jiang Shangwu to open a special cafe, so she can not disclose the fact that she is a girl, unexpectedly and bully President Jiang Shangwu from happy friend to friend. At the same time, she also met Jiang Shangwu's cousin Qin Zhemer, Qin Zhemer is the gentle and elegant president of White Deer Cafe, but because of his girlfriend Han Xiao's departure and pain, Han Xiao returned home to seek reunification, happy to give Qin Zhemer some advice, to ease the trouble. Happy and Jiang Shangwu, Han Xiao and Qin Zhemer, the two lovers experienced emotional tangles and career ups and downs have grown, happy also through their own efforts to finally become a barista.