The Promise
Lovers promised to be together in the previous life but they forgot the promise after the reincarnation. The girl didn’t want to reincarnate because of obsessiveness and insisted on waiting for her lover, drowning in the ocean of sadness. Thus, she followed him every time he reincarnated and hoped that he could keep their love promise in one lifetime.