After the violent war with Majin Buu, the earth regained peace. However, deep in the remote universe, Destructive god Pyrrhus who craved for food and acted at his own will, destroyed everything in his way. Because of a mysterious dream, he decided to compete with someone, so he came to the earth. Thus Goku and his friends would be confronted with unpredecented challenges and he also sprinted into the god realm.