Seeing is Believing
Has a unique stone ability "jade bergamot" Wei Jianhao first came to Manchester City, originally wanted to find a girlfriend Hu Xili, but did not want to accidentally met the Song Group Miss Song Huaixi, and accidentally opened a challenging and very thrilling journey. Not only the chairman of Song Song line of Wei Jianhao quite appreciated, even the interests of the upper, with Song also enemy Xu Gang is also interested in Wei Jianhao, and the charm of gold mature woman Gu Feiyan also played to Wei Jianhao emotional straight ball. In the face of various temptations, how will Wei see good choose?