Dear You
Her son was in a car accident and urgently needed blood, but her husband let his first love take the blood bag away, just to treat the minor injury of his first love's daughter. She filed for divorce and vowed to take revenge on her husband and that cruel woman, and the husband regretted it deeply after learning the truth.