Love you so much
Kamnan Phan, who is very jealous of his daughter until raisingKru Lalita, looks like a tomboy until the villagers affectionately call him Ekaloeng . Kamnan Pan therefore had to find a son-in-law who was satisfied with him like a divine doctor, causing Rumpey, Rampan, Yanang to help make Paladphum fall in love with Kru Ta. Everything seems to be perfect, but when Prai Fah , Phum's former lover comes back, despite her high Tide by her side. Tide is ready to destroy anyone who dares to mess with his woman.....