Foes In Love
Xu Mingxin was forced by her friends to participate in a love variety show. Unexpectedly, her ex-boyfriend, a "scumbag" during her college years, was also on the show. He wanted to have nothing to do with his ex-boyfriend, but the nature of the variety show force them to live together and "intimate" tensions are definitely inevitable.