Master's Mercy 2
Adapted from China Literature's famous writer "Talking Elbow", "Master's Mercy" told the story of Lv Shu, a high school student, who changed his life trajectory in a car accident. He was not only unhurt in the car accident, but also awakened his powers! In this era of spirit recovery and mass cultivation, Lv Shu collected negative energy through "irritating others", transformed negative energy into practice resources to cultivate himself and became stronger. With his sharp tongue, he eventually became the strongest "Devil Master"!