Falling for her
In order to achieve the dream of reinvigorate the Escort, Yao Qiqi, a female bodyguard, escorted the prince of Liang Jing named Fang Ruochen to inherit the throne. Along the way, Yao Qiqi and Fang Ruochen experienced a variety of dangerous dramas. In the end, Yao Qiqi completed her dream, revived her own Escort, and fulfilled her father's final wishes. At the same time, Fang Ruochen also changed from a voluptuous boy to a real man, recognized the responsibility on his shoulder, arranged everything in the Liang Jing country, chose a person who was more suitable for inheriting the throne, and left with Yao Qiqi.