The Wrong Way to Use Healing Magic
Ken Usato, an ordinary high school student, is summoned to another world with Suzune and Kazuki to fight the Demon Lord’s army. While only Suzune and Kazuki have hero potential, Usato discovers he has healing magic. Rose, leader of the Rescue Squad, takes him for intense, hellish training.