The Out-Cast S5
Zhang Chulan, Feng Baobao and the temporary workers chased Chen Duo and came to Biyou Village. While finding out the truth about Chen Duo's murder of Liao Zhong, the treatment of Ma Xianhong and Xiushenlu is also on the line. The night is dark and the wind is high, just when the fire is set, the war is about to break out! Decisive Battle Biyou Village Chapter is coming!