Wu Ming, the heir of a traditional Chinese medicine family, descends the mountain to save his fiancée’s life. Unexpectedly, he encounters the ailing Chairman of the Yang Group, who’s offering a hundred million for a cure. Wu Ming’s journey is filled with challenges and opportunities, attracting the attention of several beautiful women. How will he navigate these temptations?