The Countdown to Divorce
April and Samuel were madly in love on the internet, and planned their first meeting on the wedding ceremony. But the "marry at first sight" didn't work out as April saw Samuel ran away with another woman. Desperate and frustrated, she went to seek for a wild night with a handsome stranger. Little did she realize, the stranger was Samuel himself who mistakenly thought he was cheated by April, too. The one night date wasn't the only string to tie them together again, because the next day, April was hired into his company where he was the CEO....