Awaken
This play tells about children who have acquired extraordinary intelligence but lack of emotion due to experiments. Because they discovered that a questionable case which happened 26 years ago was related to the current suspenseful incident, they came together to investigate it and crushed the conspiracy. It's about the process of finding the true meaning of being ordinary people.