Nine Jian Xianfu, crisis four volts, Qin Yu accompanied by the standing son with the Dragon nationality, the devil race each got a broken picture left by the Emperor of the inverse Yang, into the inverse center fairyland. During this period, the son was taken away by his cousin Zhou Xian. at this time, Qin Yu knew the disparity of power and vowed to improve his ability to find another son. As a result, the three brothers have just begun a fantastic journey to the Wonderland treasure hunt.