February's parents are desperate for her to marry a rich man to improve their financial situation. Fortunately, her brother manages to find her a job at a well known consulting firm, Sang Daksa. Since then, this beautiful, cheerful but careless girl becomes determined to make her parents happy. She decides to make the most of her work experience at Sang Daksa to attract the richest man she can meet.