Produce 101
《创造101》 is the first program focusing on the growth of girl idols which adequately shows their charm and fighting spirit. The show brings 101 trainees together who will make progress through tasks, training, and examinations under the guidance of star mentors. In the end, 11 trainees will be selected out of 101 to form a girl idol group.