The Degenerate-Drawing Jiang Hu S4
What kind of secrets does the mysterious Twelve Caves have? In the face of powerful forces from all sides, can Li Xingyun and others retreat unscathed? This mysterious and unpredictable journey to Raojiang is about to start...