Crossing the River
In 1948, the Third Field Army sent officers to infiltrate Nanjing. Working with underground Communist agents, they undertook critical missions: safeguarding intelligence, securing supplies, protecting factories and key figures, and undermining enemy morale. Their operation scored a major victory by turning a Nationalist garrison commander, paving the way for the victory of the Yangtze River Crossing Campaign and China's eventual liberation.