Xu Tian was a 21-years-old young man. He carried on the revolutionary predecessors' belief, and to fulfill their entrustment, he went all the way from southeast Asia to Shanghai to deliver the materials to the Communist International. In this arduous journey, he went through hardships and setbacks with Sun, Yu Yixiu, Zhang Jiayi, and many others. Finally, he managed to finish the task. The smiles on their faces reflected their firm belief and their hopes for a bright future.