Young and Beautiful
In 2008, a 19-year-old village girl Liu Wenjing from Shanxi went to Shanghai all alone. There she met Huahua and Xing Tianming and made friends with them, thus her life changed. During the following decade, Liu Wenjing and her friends helped each other and fought for their own goals but Liu Wenjing gradually lost herself. Influenced by friendship and kinship, she came to her senses, abandoned her empty life and finally found back her original aspiration.