The Long Way Home
Through a raid on a human trafficking ring, Detective Gu Xinhe and Forensic Artist Qi Chu join Zhao Shi's anti-trafficking task force. As they untangle a web of cold cases, the team zeroes in on the notorious "Auntie Gui" syndicate. Qi Chu goes undercover at great personal risk, leading to the takedown of the long-operating criminal network and exposing Auntie Gui's horrifying scheme of "using trafficking to fund more trafficking.