Maple, a newbie in NewWorld Online, puts all her points into vitality, making her invincible. Struggling at first, she feels no pain from monsters and gains a counter skill to defeat them. Known as a "Walking Fortress" and Last Boss she embarks on an adventure with unique comrades, growing stronger.