Lop Nur Mysterious Events
During the Republic of China, the mysterious ancient city suddenly appeared in the desert of Lop Nur. When the townspeople learned about this, they prepared to sneak into the underground palace to look for treasures. Those who wanted to enter the ancient city were either dead or mad, or they had no memory. At the same time, various strange "supernatural" events occurred in the town, such as twins, dead people returning to life, ghosts calling at midnight, and appearance variation. So Shi Chuqi, the head of the "Seven Sons Society", the mysterious investigation organization in the town, led the team members to investigate this matter. A series of mysterious events, such as the disappearance of the Pisces Jade Pendant, the mirror image person, the ancient Loulan, the geocentric passage, the shipwreck burial, and the ancient space civilization, are being uncovered one by one.