Love in Time
After experiencing a career crash, ace lawyer Ke Zhenyu moves into an old apartment. Under some mysterious power, he meets with Cheng Jiale, a hot-blooded female reporter from a time and space four months ago, and they are forced to become "roommates." The dimensions fuse together every night for 46 minutes and in that period of time, they start a romantic relationship across time...