The contractual marriage between Gu Zhenzhen, an extra with huge debts in the entertainment industry, and Lu Yunchen, a new technology entrant with a promising future, is due, and Gu Zhenzhen is ready to embrace her new life. But Lu Yunchen lost his memory by accident, and all he remembers is his "wife"! So, Gu Zhenzhen has no choice but to continue her contractual marriage while helping Lu Yunchen get his memory back. In this process, she comes to realize the truth of her contractual marriage and ends up finding her true love.