Love in Between
The incognito Hou Mansion's young master Zuo Qingci and the disguising thief Fei Kou'er become entangled in the chaos of their country while seeking for the splendid mountain and river map. Through investigation, the two turn out a secret history, and it even implicates the truth of the imperial court ten years ago. The two admire each other and fall in love, punishing vice and rewarding virtue. They are obviously within reach, but seemingly apart forever.