Loner life in Another world
Haruka, a high school loner, and his classmates are summoned to another world. After the valuable skills are taken by others, Haruka ends up with the remaining bad ones, including the "Loner" skill. Forced into a solitary adventure, he must overcome challenges without relying on powerful skills.