Qing Qing Zi Jin
A story set in the Tang Dynasty revolving around Luo Qiuchi, who aspires to be a great poet. He entered the Zhu Xiu Academy to further his studies, where he meets the number one student there, Fu Yuanzhi. The two have different poetry styles, but in the end Luo Qiuzi managed to defeat Fu Yuanzhi in a competition with the "Flying Flowers Order" poem. Thus, he was able to lead the other students with a more "simple" poetry style. Through a series of events events, Luo Qiuchi and the rest of the students were able to mature. They emerged victory in the acdemic exchange between the students of An Nan and Da Tang kingdoms. In the end, Luo Qiuchi emerged as the top scholar in the national entrance examinations, thus contributing to the country.