"To Me, It's Simply You"
This is a story of a man who comes back home to recover from big city life. But it’s not that easy when he has to fight for the things that he thought were supposed to be given. He has to work through this farming challenge to claim it back. His friends and family are all there to help him. Somehow without realizing it, he gains back something more valuable.