The Unwanted Undead Adventurer
Rentt, a Bronze adventurer, has trained for ten years to reach Mythril rank. After being eaten by a dragon in the "Watermoon Labyrinth," he awakens as a skeleton. Using the monster power of "existence evolution," he strives to grow stronger, aiming to become human again and achieve Mythril rank.