Pregnant as a Virgin
When Hannah Austin, who’s been saving her first time for Mr. Right, suddenly finds out she's pregnant with her CEO Hale Stein’s baby, her world completely flips. First, she encounters Hale’s fiancée, Stacey, who wants to buy her baby out; then she reunites with her school crush, Don, only to discover that Don is actually Hale’s estranged uncle. As Hannah struggles to conceal her growing belly at work, she finds herself caught between Hale and Don while gradually uncovering the truth about Hale's mysterious yacht accident from two years ago.