Familiar Wife
Cha Joo-hyuk works at a bank and has been married to Seo Woo-jin for five years. When a strange incident happens one day, Joo-hyuk makes a decision that impacts his life and those around him in unexpected ways. Suddenly, the life he had with Woo-jin and his best friend, Yoon Joong-hoo are gone and he is leading a very different life.