A casual name. A stolen name. A name that was never hers. A name she dared not speak again. A name never forgotten.
Ren Xiaoming had always despised her name, yet no matter how much she loathed it, it was proof of her existence in this world—the very premise of her identity. She would reclaim the name that had been stolen from her. This name did not belong to her alone, but to many others as well.
Those invisible names, lost in the mundane routines of daily life, drowned in the whispers of judgment, buried in the endless passage of time—stripped of their identities. Yet someone always remembers them, and someone always follows in their footsteps, until their names are seen by all. A story of struggle and redemption across two generations of women.