The Warring States Period
Seven countries fought for supremacy in the Warring States period. In the end, Qin States unified the other six states and dominated the world. Based on hero's stories and national destiny of the Seven Warring States which are named Qin,Qi,Chu,Yan,Han ,Zhao,Wei,this 7-episode documentary takes us to analyze the influence of national temperament and character on the national situation, and explore the secret behind the rise and fall of country, find the mysterious code of ancient Chinese culture.