Zhu Zhan
Huacheng local police station sergeant Chang Sheng is facing a double crisis of career and life: in the hope of becoming deputy director of the wasted, and his wife Zhou Ying years of marriage also came to an end. At this time is encountered in the area of Dongzhai station station police Lao Sun died of sudden illness on duty, so Changsheng chose self-exile, came to this remote station to take over. When I first arrived in Dongzhai, I faced the frequent theft of goods from the station and various difficulties of local villagers, and I was miserable. With the help of village teacher Wang Dongyu, Chang Sheng began to learn how to deal with villagers. Chang Wang and the two never fought "enemies" who did not know each other, and became "partners" with full tacit understanding.