Saranjana: Kota Ghaib
A Jakarta-based band goes on tour to Kotabaru, South Kalimantan, when their vocalist, Shita, vanishes mysteriously. Following eerie clues, the group believes she's trapped in the mythical city of Saranjana. With only seven days, they must cross into the supernatural realm, before the truth consumes them all.