Love Playlist S2
Hyun Seung and Ji Won face a new challenge as they get into the stage of ennui. It was Seung Hyuk showing his interests in Ji Won, and he was an eyesore for Hyun Seung since Seung Hyuk was better at many things. Jae In wonders about a younger man who shows his interest in her. She was not sure if he was gentle to anybody or just for her. When she tries to ask him, she finds out that she was actually falling into him. At the same time, Jun Mo gets to have interests in Do Young, but he gets in trouble for his poor way of expression.