The Coroner From Longcheng S2
Ye Fan, the chief of the three Departments responsible for trials and He Lan, a laid-off coroner, reunite and fall in love with each other as they work together to clear up a case. He Lan catches break in the case through her superb autopsy skills, helping Ye Fan find the truth and and bring the real culprit to justice ultimately.