Heiress Dongfang Xi, for the sake of love, hides her identity and works to support the scoundrel Ye Yunzhou, only to be betrayed by him. Upon awakening, she realizes she is the villainous supporting female in a novel. She makes a bet with a system to change her fate and ultimately exposes Ye Yunzhou’s true nature at the return banquet. When Ye Yunzhou entangles her again, she discovers that her secret admirer, Dongfang Yan, is actually the system incarnate, but deliberately loses the bet before a turning point in her destiny, revealing the love he had hidden for years.