Chasing Love
The fallen wealthy heiress Ouyang Yue, in an effort to save her family’s business and investigate her father’s cause of death, reluctantly hires Qin Jifeng—who has been scheming against her—as her bodyguard. As she spends more time with him, she begins to develop feelings for him. Meanwhile, she grows increasingly distant from her childhood sweetheart and fiancé, Liang Jiahao. Just as they are about to join forces to fight against the darkness, the truth is revealed, placing them on opposing sides. A heart-wrenching love triangle gradually unfolds...