A wolfless hybrid werewolf and the top Alpha are bound by fate, but the appearance of Adrian's first love threatens to tear them apart. Rejected by her mate, Camilla struggles to reclaim her strength while Adrian wrestles with the consequences of his actions. As deceit and desire clash, their love hangs in the balance—can they overcome the betrayal, or will they be lost to the forces tearing them apart?