Chinese thriller
Tells the story of the "ghost seven kill order" contemporary descendants Wang Xiaoer, new police flower Li Xue, fox demon clan small fox composed of the "exorcism iron triangle" combination, in order to uphold justice, maintain the safety of the people, solve a variety of paranormal cases story. "Mr. Amazing China" is the first online movie in this series. The story tells the story of Wang Xiao Er and Li Xue in the invitation of Inspector Hao Lin, in order to solve the heart of the people of Dongdu, against all odds, through the obstacles, and finally caught the culprit Ji Dao Xianshi, and defeated the story. And Wang Xiao Er Li Xue and others to do good deeds do not leave a name, continue to maintain the safety of the people and silently efforts.