Brisana, A-Kin's father was killed. After this sad incident, A-Kin pays high attention to find out the murderer and thus becomes the hero of anti-unfairness in the game world. Nisa is a surgeon who is in search of her father. She accidentally broke into another parallel world and saved A-Kin's life. When she returns to the real world, she realises that such an experience is in the world of a game named Better world, which is developed by his father. From that moment, Nisa became the key person who could deliver the information of the real world to A-Kin.Nisa believes that A-Kin is a real person in the real world. She always appears when A-Kin is in danger. Having no choice, Nisa told A-Kin the truth that A-Kin is just a character of the game. At these words, A-Kin cannot act as before.