Gu Liusu, the founder of a jewelry brand, is decisive and efficient at work, and just as strict and meticulous in her personal life. Yet, one unexpected night, she ends up in a mix-up after a one-night stand with "Young Master" Lu Xingchen, a man she had only met once before. To make matters worse, Lu Xingchen soon joins her company as her personal assistant. Neither of these bickering rivals could have imagined that, with time, their relationship would undergo a profound change. Lu Xingchen develops an unspoken affection for the sharp-tongued yet soft-hearted Gu Liusu, while his design talent gradually earns her critical approval. As their souls resonate with one another, they find themselves falling deeper and deeper, swept away by the quiet yet powerful emotions that build in their daily lives together.