Cherry Blossoms After Winter
Losing his parents in an accident at eight years old, Hae Bom had ended up living in Tae Seong's house. They were close friend, and their mothers were intimate as well. However, Tae Seong liked Hae Bom as a 'partner' not a brother, so he strongly opposed to live with him at first. Becaus of Tae Seong's opposition, Hae Bom thougt that he did not like him and he kept him away. Time past and they became a third-year high school student. Being class mates, Tae Seong saw Hae Bom being bullied by a student. Tae Seong got shocked and after that he started to take care of him. Since then, they became intimte more and more along with resolving long-last misunderstanding one by one. And, their intimacy has been deepen through several incidents.