A laugh-a-minute romantic comedy where a 2025 feelings coach gets zapped into a cheesy vintage novel and meets her match, a 1999 CEO who's sweet on the outside but shrewd within. In the ultimate battle of romantic tactics, who will out-scheme whom? To get home, influencer Lin Huan'er launches an operation to win over CEO Gao Haiming, only for her clever plans to hilariously backfire. Just as her ticket home appears, she realizes her heart has already checked in for good. Can this cross-storybook couple write their own happy ending?