Oi Watch Your Words Season 1
The sharpest tongues tackling taboos, smashing boundaries and pushing local comedy to a whole new level. Oi! JAGA LAMBE will give the audience a show that’s never been attempted before. What happens when you no longer have to WATCH YOUR MOUTH?