Nan Yu was originally the protagonist of the game with Mary Sue plot, but she woke up to find that she was in the Republic of China and shared the body with the detective game master Gao Han. One studied love all day long, while the other studied homicide. They were forced to work together to solve strange cases. And they competed with each other but had to work together. Let's see how did this weird couple solve the murder in the Republic of China.